reklama
reklama
Další články / VŠE o...
21. 8. 2019

O managementu postaveném na důkazech

Názory Základní myšlenkou managementu založeného na důkazech (evidence­-based managementu, EBMgt) je, že kvalitní rozhodnutí vyžadují kritické myšlení...
7. 11. 2019

VŠE o... významu značky při startu

Význam značky lidé znali už od pravěku, kdy mezi sebou komunikovali skrze malby v jeskyních. Symboly také bývaly komunikačním nástrojem církve....
13. 6. 2019

VŠE o... intuici a datech

Názory S rostoucím objemem produkovaných dat se dramatickým způsobem zvětšuje jejich vliv uvnitř firem. Vznikají tak nové možnosti jejich zpracování,...
16. 5. 2019

VŠE o... marketingu e-shopů

názory V Evropě patří Česko mezi země s největším počtem e­-shopů na jednoho obyvatele. Existuje tu přes 40 tisíc aktivních e­-shopů a do budoucna se...
21. 8. 2019

VŠE o... zdrojích veřejného rozpočtu

Od počátku roku se zhoršuje stav našich veřejných financí. Nutí to i populistické politiky k realističtější fiskální politice. Je zřejmé, že...
7. 11. 2019

VŠE o... (ne)posilování koruny

V období před ukončením kurzového závazku počátkem roku 2017 se diskutující "předháněli" v optimistických odhadech ohledně posílení koruny....
18. 4. 2019

VŠE o... konfliktech v rodinných firmách

Každý z nás v životě zastává různé role. Otec či matka dítěte jsou současně zaměstnanci, členy politické strany či sportovními fanoušky. Obvykle...
10. 4. 2019

VŠE o... digitalizaci a otevřených datech

S rozvojem digitalizace naší společnosti je veřejná správa efektivnější prostřednictvím nástrojů eGovernmentu. Umožňují šetřit čas a náklady...
28. 3. 2019

VŠE o... Češích a jejich botách

Před rokem 1989 patřilo Československo k největším světovým výrobcům i exportérům obuvi. Vyprodukovalo více než 70 milionů párů obuvi, více než...
7. 11. 2019

VŠE o... dcerách v rodinných firmách

Poznatky z mezinárodních studií nasvědčují, že při rozhodování o tom, kdo převezme rodinnou firmu, stále hraje roli faktor pohlaví. Tzv....
31. 1. 2019

VŠE o...dani z digitálních služeb

Daň z digitálních služeb má být krátkodobým řešením nízkého efektivního zdanění nadnárodních digitálních společností, typově podniků...
1 2 3 4 5 ... 11
reklama