reklama
reklama
Další články / Coca-Cola
26. 9. 2011

Coca-Cola investuje v Rusku

Největší světový výrobce nápojů Coca-Cola plánuje během příštích pěti let investovat 3 miliardy dolarů na svou expanzi v Rusku.
21. 9. 2009

Nejcennější značkou je opět Coca-Cola

Celková hodnota značek loni poprvé klesla, a sice o 55,5 miliardy dolarů. Na krizi vydělali výrobci potravin. Ztratily naopak banky a...
29. 4. 2009

Nejdražší značka světa? Google!

- Hodnota provozovatele nejpoužívanějšího vyhledavače světa ještě vzrostla - Krize nejvíc zasáhla pojišťovny a automobilky
29. 4. 2009

Značkám dominuje Amerika

- Hodnota nejlepších firemních značek z USA překročila bilion dolarů - Evropě šlape na paty Asie
1 ... 2 3 4 5 6
reklama