reklama
reklama
Další články / Coca-Cola
16. 9. 2010

Nejcennější značkou světa Coca-Cola

První tři pozice na žebříčku nejcennějších značek světa si i letos udržely americké společnosti Coca-Cola, IBM a Microsoft. Coca-Cola je na...
21. 9. 2009

Nejcennější značkou je opět Coca-Cola

Celková hodnota značek loni poprvé klesla, a sice o 55,5 miliardy dolarů. Na krizi vydělali výrobci potravin. Ztratily naopak banky a...
29. 4. 2009

Nejdražší značka světa? Google!HN+

HN+- Hodnota provozovatele nejpoužívanějšího vyhledavače světa ještě vzrostla - Krize nejvíc zasáhla pojišťovny a automobilky
29. 4. 2009

Značkám dominuje AmerikaHN+

HN+- Hodnota nejlepších firemních značek z USA překročila bilion dolarů - Evropě šlape na paty Asie
1 ... 4 5 6 7 8
reklama