reklama
reklama

Filip Rožánek

šéfredaktor týdeníku Marketing & Media
Články autora
13. 8.

StručněHN+

HN+ PR agentura ADison začala pracovat pro švédského výrobce kosmetických produktů Foreo. Zajistí pro něj produktovou komunikaci, především kontakt...
13. 8.

Nepracujeme pro MakroHN+

HN+ Německé velkoobchody Metro (na našem trhu Makro) spustily mezinárodní kampaň, při které představily svůj nový vizuální styl a oficiální slogan....
30. 7.

Všechny nálepky jsou vítányHN+

HN+ Festival sexuálních menšin Prague Pride svolává každý rok účastníky a sympatizanty díky kampani, kterou zdarma připravují zavedené agentury....
16. 7.

Sazka: Každý chce být rentiérHN+

HN+ Díky výnosům z loterií Sazky stojí v Česku stadiony, zachraňují se památky a pravidelně přibývají noví milionáři. Teď už i díky internetu.
16. 7.

Život nepočkáHN+

HN+ "Jízda, při které se budou dít velké věci. Takové, které zažijete jenom v moravské metropoli." Tak charakterizuje svou letní kampaň na Starobrno...
1 2 3 4 5 ... 25
reklama