Když na konci 60. let vyjely na silnice první luxusní britské vozy do terénu, nikdo nevěděl, k jaké značce patří. Na kapotě nesly pouze nápis Velar, který se až v sériové podobě proměnil na Range Rover. Historický krok Land Roveru od čistě účelových off-roadů k noblesním vozům nejen pro šlechtice (Range Rover řídila i britská královna) připomíná nový model automobilky. Ten se v některých směrech drží tradic, ale zároveň řidiči předkládá novou, moderní formu ovládání. HN ho testovaly na západním pobřeží Norska.

Tradiční je například velikost vozu. Nový Velar sice v hierarchii značky zapadá mezi kompaktní Range Rover Evoque a velký sedmimístný Range Rover Sport, ale 4,8 metru dlouhé SUV působí urostlým dojmem. Snad je to masivní přední kapotou nebo koly, která mohou dosahovat až obrovské velikosti 22 palců.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?