Společnost Baťa přichází s novým konceptem prodejny, který byl jako první zaveden v Itálii. Celá komunikace Bati tedy vychází z jednotné evropské strategie, jež bude použita na jednotlivých trzích. Tento koncept je již v prodejnách v Polsku a na Slovensku, od letošního března i v České republice. Novou podobu získala prodejna Baťa v pražském obchodním centru Letňany, postupně bude aplikována po celé ČR. Prodejna je uspořádána do jednotlivých oblastí (takzvaných "clusterů") tak, aby měl zákazník usnadněn výběr při nákupu. Základními výhodami nové koncepce prodejny jsou jednodušší orientace, jasnější segmentace a přináší možnost akvizice nových zákazníků, kteří Baťu jako primární nákupní destinaci prozatím nevyhledávají. "Jednotlivé oblasti jsou cíleně uspořádané podle typu konečného zákazníka. Přední část prodejny bude zaměřena především na mladé ženy, které sledují nejnovější módní trendy a mají svůj styl. Společně s touto oblastí bude u vchodu do obchodu umístěna i oblast pro volný čas a sportovní obuv pro muže a ženy mezi 20 a 45 lety. Centrální část prodejny bude věnována tradičním kolekcím firmy Baťa, představujícím obuv a módní doplňky pro zralejší klientelu s důrazem na kvalitu a komfort. Zadní trakt obchodu je věnován dětské obuvi, módním doplňkům a relaxační zóně," říká marketingový ředitel Lukáš Ohanka.

Zbývá vám ještě 30 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se