Hned několik důležitých okamžiků ovlivní vývoj na televizním trhu v příštím roce. A nejde přitom "jen" o to, nakolik budou zadavatelé reklamy pokračovat v omezování svých reklamních rozpočtů, případně nakolik bude jejich chování ovlivněno hrozící evropskou krizí. Skutečností totiž je, že televizní trh se mění uvnitř. Děje se tak jednak díky technologickému vývoji, který přináší úplné nahrazení analogového vysílání vysíláním digitálním, a jednak dochází k očekávané změně v podobě ukončení podstatné části komerčního vysílání na České televizi. Co to všechno znamená pro vývoj televizí v roce 2012?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se