Hned několik důležitých okamžiků ovlivní vývoj na televizním trhu v příštím roce. A nejde přitom "jen" o to, nakolik budou zadavatelé reklamy pokračovat v omezování svých reklamních rozpočtů, případně nakolik bude jejich chování ovlivněno hrozící evropskou krizí. Skutečností totiž je, že televizní trh se mění uvnitř. Děje se tak jednak díky technologickému vývoji, který přináší úplné nahrazení analogového vysílání vysíláním digitálním, a jednak dochází k očekávané změně v podobě ukončení podstatné části komerčního vysílání na České televizi. Co to všechno znamená pro vývoj televizí v roce 2012?

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.