Před rokem se ve Vegas představil materiál Gorilla Glass – tvrzené sklo pro dotykové displeje mobilních telefonů. Během dvanácti měsíců se tento materiál stal běžným vybavením lepších chytrých telefonů. Úspěch gorilího skla chce zopakovat společnost HzO a její konkurence s technologií ochrany smartphonů a dalších zařízení před vodou.


Rick C. Peterson, marketingový manažer HzO, na veletrhu CES prozradil, že firma je před oznámením spolupráce s několika velkými výrobci telefonů. Přímo v Las Vegas si technologii nechal předvést i předseda představenstva Samsungu a byl prý nadšený. Peterson prozradil i probíhající jednání s Applem. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se