Co si dnes vezmu na sebe? Nad tím Pavel Kotyza přemýšlet nemusí. Od začátku letošního roku totiž firmám nabízí, že si na celý den oblékne tričko s jejich nabídkou a na 24 hodin se tak promění v chodící reklamu.

To je však jen zlomek jeho práce: k tomu ještě natočí propagační video s odkazem na webové stránky dané firmy a nabídkou jejích služeb či aktuálních akcí. Celé to umístí na server YouTube a vyrazí do ulic, aby ho vidělo co nejvíc lidí.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Pavel Kotyza se každý den proměňuje v živý billboard. Nabízí firmám, aby si jeho tělo pronajaly coby chodící reklamní poutač, a vydělává si tím, že nosí trička s jejich logem. Pro klienty zajišťuje také propagaci na sociálních sítích.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.