Průzkum byl proveden analytickou společností Opinion Matters mezi klíčovými IT pracovníky SMB organizací ve Velké Británii a ve Spojených státech. Nejzajímavější závěry:

- 66 % britských podniků (69 % v USA) přiznává, že časté požadavky o pomoc při obnově smazaných e-mailů snižují produktivitu práce IT personálu.

- Průměrně 16 (UK) resp. 15 (USA) požadavků přichází týdně od uživatelů, kteří potřebují přístup ke starým či archivovaným e-mailům.

- 42 % podniků v UK (45 % v USA) nevyužívá žádné IT řešení pro správu a automatizaci archivování a obnovy elektronické pošty.

- 62 % respondentů (UK), resp. 75 % v USA, oceňuje svá data obsažená v e-mailech na nejméně 100 tis. liber, resp. 100 tis. dolarů.

- 15 % britských (24 % v USA) respondentů ví o tom, že nearchivují své e-maily cenově nejefektivnějším způsobem, zatímco 29 % v UK resp. 25 % v USA nemají ponětí o tom, zda jejich procesy jsou cenově efektivní.

- Téměř třetina (30 %) britských a 37 % amerických SMB firem stále využívá manuální procesy k ukládání elektronické pošty postavené na archivování v PST souborech aplikace Microsoft Outlook na serverech a 26 % britských a 29 % amerických podniků je ukládá na klientských stanicích.

Související