Mladé ženy v domácnosti se mají příští roky na co těšit. Ministerstvo zemědělství si je vybralo jako nový cíl reklamní kampaně Ryba domácí. Kritizovaná akce za 150 milionů korun, která běží od roku 2008, bude pro údajný úspěch pokračovat.

„Bude to zaměřeno na ženu 20+, která rozhoduje o konzumaci v rodině. Preferujeme navázání na úspěšné televizní pořady o vaření, promoakce v regionech a internet,“ popsal mluvčí ministerstva zemědělství Jiří Žáček plány resortu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.