Je pravda, že už staří Římané znali generační problém a mladá, dorůstající generace v nich budila značné obavy z toho, kam dovede svět, až se chopí kormidla. Málokdy však propast mezi jednotlivými pokoleními zela tak hluboko, jako dnes. Generace, která vyrostla s počítačovou myší či joystickem v ruce, myslí, jedná i rozhoduje se zcela jinak než my, pokolení jejich rodičů. A tuto jinakost musejí zohlednit i pracovníci HR oddělení. Firma, která dnes nemá webové stránky na úrovni 21. století, firma, která není na Facebooku a firma, která není schopna použít ICT nástrojů k tomu, aby zvolila optimální komunikační HR strategii, se prakticky vyřazuje ze soutěže o nejlepší talenty mladé generace.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se