Lidé místo osobního setkání stále častěji volí komunikaci prostřednictvím internetu (sociální sítě, Skype, ICQ, e-mail), osobní komunikace se vytrácí nebo omezuje na minimum. Tváří v tvář řešíme, zvláště problémové situace, čím dál méně. Jakou výhodu může mít znalost sociálních sítí, resp. toho, co z nich lze "vytěžit"? To, že si sociální sítě našly svoji cestu do profesního života a firmy, podniky, organizace se snaží jít s dobou a mít svůj profil na sociálních sítích - je vcelku běžný jev. Výhod je velká řada - komunikační kanál se zákazníky či zaměstnanci, propagace, reklama, apod. Ale co naopak? Mohou personalisté, manažeři nebo vedoucí pracovníci nějak využít online informace? Ano. A samozřejmě se tak děje.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se