Superžrout času: Špatně naplánovaná práce

Chcete-li odstranit potenciální žrouty času v jejich samém zárodku, mít vysokou produktivitu práce, včasně vypracované úkoly, ale zároveň pohodové pracovní prostředí bez zbytečného stresu, naučte se správně plánovat své aktivity. Nejprve si přesně definujte úkoly, poté určete prioritu každého z nich a následně si stanovte časový harmonogram. Jestliže máte před sebou například trojici prioritních úkolů, které jsou stejně důležité a neodkladné, přiraďte každému z nich různou známku jako ve škole - od jedné do pěti. To vám pomůže situaci zpřehlednit a správně se rozhodnout, čím začnete. Nehrozí vám, že budete chaoticky přebíhat od jednoho úkolu k druhému.
¨
Když si aktivity dobře naplánujete, je třeba se plánu držet. Samozřejmě, že situace je dynamická a důležitost i naléhavost jednotlivých úkolů se mění, ale musíte mít svůj plán pod kontrolou. Tuto snahu se vám budou snažit překazit následující "žrouti času". Braňte se jim!

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se