Soutěž Prodejna roku je každoročně pořádaná vydavatelstvím Economia. Konkrétně se o její hladký průběh stará redakce časopisu Regal a také společnost TÜV SÜD Czech, která soutěž podporuje coby odborný garant. Generálním partnerem letošního ročníku se stala opět Komerční banka a poprvé do soutěže vstoupila jako partner společnost Story Design.

To nebyla jediná změna, kterou letošní ročník prošel. Úpravy se dočkala také pravidla: v kategorii potravinová širokosortimentní prodejna mohli zájemci přihlásit i obchody, které jsou součástí české sítě čítající maximální počet 20 provozoven. Pro příští ročník uvažujeme o úplném zrušení omezení počtu prodejen nebo jejich rozdělení do dvou kategorií (například účastníci provozující 1-5 jednotek a větší).

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se