Problémem reklamy ve městech jsou často protichůdné zájmy a možnosti. Zadavatel by samozřejmě chtěl, aby jeho reklama byla v rámci rozpočtu co největší, co nejkřiklavější a co nejsvítivější.

Jenže pak jsou tu ještě zájmy obyvatel města, aby reklama byla co nejméně rušivá, co nejelegantnější a co nejmíň viditelná.

Tohle dilema se samo o sobě nevyřeší, proto přišly na řadu vyhlášky jednotlivých měst a do toho je tu samozřejmě všemocný stavební zákon (na každém úřadě vykládaný jinak, jak jistě mnozí z vás, našich čtenářů, potvrdí). A to je kámen úrazu. Protože vyhlášky měst se od sebe liší, každý úředník si jinak vykládá stavební zákon a chudák signmaker se v tom musí vyznat. Zkrátka, co vám projde v jednom městě, po pár kilometrech narazí na nepřekonatelný odpor.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se