Výzkum agentury Passion Communications se snažil odhalit, které značky v nás vzbuzují nadšení, resp. odhalit "momenty nadšení", tedy ty atributy značky, jež vzbuzují emoce a vytváří tak potřebu si značku koupit i na základě jiného než "mechanického" rozhodování.

Výzkum respondentů nekopíroval demografický profil populace, ale zajímal se o lidi, kteří tvrdí, že mají pozitivní nebo velmi pozitivní vztah k nějakým značkám, převažovaly v něm ženy (65 %) a mladší lidé (26-40 let) z měst.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se