Když se zmíníte o informačních panelech v obchodech, většině lidí se vybaví fixní značení. Přestože jsou tyto tradiční formy komunikace pro nakupující v obchodě stále důležitým prostředkem pro získání informací a správné nasměrování, čím dál častěji jsou doplňovány nebo v některých případech i nahrazovány digitálními zobrazovacími zařízeními a dalšími technologiemi. Zejména digitální obrazovky se stávají běžnou součástí prodejen a obchodních center - vítají, informují, propagují a baví. Jak je na tom v této souvislosti fixní značení?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se