Služby zákazníkům byly dlouho považovány za něco, co v rámci maloobchodu odlišuje spolehlivé prodejce od nespolehlivých. Nicméně se stále silnější konkurencí, vysokými očekáváními a s tím, jak zákazníci mají k dispozici stále větší výběr, jsou vynikající služby už nepostradatelné.

Způsoby, jakými jsou společnosti v interakci se zákazníkem, se stávají stále složitějšími, jelikož došlo k obrovskému rozvoji komunikačních kanálů. Rovnováha se nezvratitelně posunula ve prospěch zákazníka. Dnešní zákazník očekává pozitivní zážitek bez ohledu na to, jakým způsobem je s danou společností v interakci. Avšak podle mnoha výzkumů je jasné, že obchodníkům se nedaří nabídnout skrze všechny kanály konzistentní služby. Náprava bude klíčová pro to, aby si obchody mohly své loajální zákazníky udržet a jejich počet ještě navýšit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se