FP: MojePartners jste pro klienty spustili v půlce ledna. Jaké budou další kroky, v jaké fázi je plánovaný vývoj portálu?

Vývoj dělíme na fáze, protože jen ta první se připravovala zhruba rok. Nyní jsme portál spustili čistě pro klienty jako servisní web umožňující každodenní kontrolu nad osobními financemi napříč finančním trhem. Stávající klienti mají možnost si aktivovat svůj přístup do MojePartners přes SMS, noví klienti již dostávají přístupový kód automaticky vygenerovaný spolu s finančním plánem ve FiPu. V dalších fázích, na kterých nyní pracujeme, chceme na portál dostat pokročilý video chat pro komunikaci s poradcem i klientským servisem na centrále a poradenské centrum, které bude obsahovat e-shop a poradenství v oblasti neživotního pojištění. Dále portál a jeho funkce zpřístupníme i pro neklienty Partners. Přímo na portále by si tak klient mohl sjednat cestovní pojištění, asistenční služby, zažádat o změnu smlouvy u některé z finančních institucí nebo získat výhodnější povinné ručení na své auto.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se