Obě změny působí navenek možná líbivě, ale jejich podstata klientům nic pozitivního nepřináší. Oprávněně tak vzniká debata o tom, zda je návrh vyvážený a zda skutečně sleduje pozitivní cíle.

Pokud by museli lidé prokazovat účelové využití státní podpory, všem aktérům systému výrazně vzroste administrativní náročnost, tedy klientům, stavebním spořitelnám, ale i státu. I tak může stavební spoření dál fungovat a nabízet nejoblíbenější úvěry na bydlení, počínaje výměnou oken přes rekonstrukce koupelen až po koupi celého domu. To vše za předpokladu, že klienti tuto změnu budou vnímat obecně pozitivně či alespoň neutrálně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se