Americký poradce Garrett Marquis radil v prezidentské kampani Janu Fischerovi. Ten sice ve volbě neuspěl, Marquis si však společně s dalšími lidmi z bývalého Fischerova týmu založil v Praze první pobočku americké firmy specializující se na volební kampaně v Česku.

Ředitelem jeho Prism Group pro Česko bude, jak informovaly HN, bývalý úřednický ministr Gustav Slamečka.
Podle Marquise existují univerzální techniky kampaní platné po celém světě.

"Věříme, že mnoho nástrojů může být využito univerzálně, ale musí být ušity na míru každé situaci, protože dokonce i mezi zeměmi v tomto regionu jsou veliké rozdíly v politické a sociální kultuře," říká Marquis v exkluzivním rozhovoru. Za české specifikum považuje to, že tu nefunguje politický fundraising, tedy to, jak těžko se tu sbírají peníze na politickou kampaň.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.