Americký poradce Garrett Marquis radil v prezidentské kampani Janu Fischerovi. Ten sice ve volbě neuspěl, Marquis si však společně s dalšími lidmi z bývalého Fischerova týmu založil v Praze první pobočku americké firmy specializující se na volební kampaně v Česku.

Ředitelem jeho Prism Group pro Česko bude, jak informovaly HN, bývalý úřednický ministr Gustav Slamečka.
Podle Marquise existují univerzální techniky kampaní platné po celém světě.

"Věříme, že mnoho nástrojů může být využito univerzálně, ale musí být ušity na míru každé situaci, protože dokonce i mezi zeměmi v tomto regionu jsou veliké rozdíly v politické a sociální kultuře," říká Marquis v exkluzivním rozhovoru. Za české specifikum považuje to, že tu nefunguje politický fundraising, tedy to, jak těžko se tu sbírají peníze na politickou kampaň.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se