1. PĚT ZLOZVYKŮ

K častým komunikačním chybám, kterých se dopouštějí i zkušení prodejci, patří pět zlozvyků - tendence příliš mluvit a nenaslouchat potenciálním zákazníkům, zdůrazňovat vlastnosti produktů a nikoli jejich konkrétní benefity pro zákazníky, vyvíjet na zákazníky zbytečný nátlak, používat prefabrikované komunikační vzory a snažit se překonávat námitky zákazníků jejich vyvracením. Školení prodejních dovedností přitom tyto chyby občas dále udržují nebo dokonce prohlubují.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se