Má asi čtyři druhy vizitek. Teď rozdává hlavně dvě z nich - Pilulku a Ticketon. Tak se jmenují dva projekty, kterým se teď naplno věnuje. "Na dva půlúvazky, což v praxi znamená dva třičtvrtěúvazky," říká pragmatický manažer Martin Kasa, který varuje, že láska k oboru může být na manažerské pozici kontraproduktivní. Kasu baví oba projekty - jak Pilulka, která umožňuje lékárnám prodávat své výrobky on-line a prezentovat se na společné internetové stránce, tak Ticketon, který nabízí elektronické vstupenky na kulturní akce. Ticketon má za sebou rok provozu, Pilulku spustil Kasa s kolegy letos v březnu. K tomu vytváří alianci lékáren, které se snaží byznysově a marketingově pomáhat. Dnes už jich má v databázi 160. Kasa také otevřeně přiznává, že už se nechce věnovat investování. "Víc mě baví zasahovat do běhu firem," říká.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.