Mít jméno na hlavní plachtě jedné z lodí jachtařského Poháru Ameriky přijde podle odhadů na 50 milionů dolarů. Nejvíc z této investice, která ve srovnání odpovídá třeba plánovaným reklamním výdajům na launch páté řady videohry GTA nebo desetině reklamních výdajů Obamovy vlády na propagaci zavedení povinného zdravotního pojištění Američanů, vyneslo firmám Oracle a Emirates.

Dvě lodě právě pod těmito brandy se dostaly až do finále Poháru Ameriky, jachtařského závodu o nejstarší stále předávanou mezinárodní sportovní trofej světa.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se