Postavení a práce personalistů a HR manažerů ve firmách se mění. Jak to s sebou přináší doba, větší důraz se klade na finanční hlediska, efektivitu procesů. Jak se tyto trendy projevují v práci personalisty ve farmaceutické firmě?

Když se ohlédnu za svým působením v HR, myslím, že situace není tak kritická, jak se někdy tvrdí. Začínala jsem jako konzultant, který vždy využíval kreativní mysl pro nalezení řešení pro své klienty. Pak jsem se posunula do korporátu, do oblasti rozvoje, tréninku a talent managementu. To pro mě byla ta radostná práce s organizací, která roste, a potenciálem lidí, kteří rostou s ní. Myslím, že většina společností v této nelehké době zbytečně upouští od práce s potenciálem organizace a to, myslím, že v době vysoké konkurence a nutnosti nacházení dlouhodobých řešení, není správné. Já osobně vnímám HR práci jako velmi kreativní práci i dnes, kdy se na denní bázi společně s manažery věnujeme přesouvání lidí, hledání těch talentovaných, pomáháme jim získávat kompetence a přitom se vyrovnáváme se sníženými prostředky.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • Pravidelné speciály v digitální podobě
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nevybrali jste si? Přejděte na všechny nabídky předplatného HN.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.