Pustíme-li si povídky Šimka a Grossmanna, zhlédneme díla Járy Cimrmana, promítneme filmy Obecná škola, Vratné lahve, Cesta do hlubin študákovi duše, Škola základ života či navštívíme divadelní představení Čtyři dohody, můžeme se oprostit od téměř hororového vnímání dnešního školství a s humorem, vzpomínkou a nadsázkou se v klidu zamyslet nad hodnotou těchto děl, jejich sdělením a době, kdy byla vytvořena.

Už Jára Cimrman definoval průtokové poznatky a určil, že děti si pamatují pouze 10 % učiva a 90 % jejich hlavami protéká. Rozdělil nutné učivo na to k zapamatování (pomněnku) a na to, které děti musí zapomenout (zapomněnku). A tak to přece probíhá po celý život.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se