1. CÍL PRŮZKUMU

V popředí průzkumů stojí zpravidla motivovanost a spokojenost zaměstnanců, informovanost o vývoji firmy, identifikace s podnikem, ochota ke změnám, ale i kvalita jednotlivých oblastí personálního apod.

Mají-li být takto získané informace pro organizaci přínosem, měly by průzkumy vždy odpovídat jejím konkrétním potřebám. V některých případech to může vyžadovat provedení určitých předběžných analýz, zaměřených například na hlavní okruhy faktorů podmiňujících motivaci nebo spokojenost zaměstnanců. Neméně důležité je zajistit zájem zaměstnanců o průzkum a ubezpečit je o tom, že jejich odpovědi zůstanou plně anonymní. Tyto i další metodické požadavky však bohužel nejsou v praxi mnohdy uspokojeny.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se