Dokážete-li s pomocí jednoduché logiky produkt přečíst, stanou se pojistky a investiční nástroje stavebnicí, z níž postavíte klientovi řešení ušité na míru.
PŘÍSTUP PORADCŮ
Jedna z účastnic mého školení se provdala za Američana. Barvitě nám vyprávěla o tom, jaký poprask v Americe způsobila, když se jeho rodiče dozvěděli, že je finanční poradkyní. Chlubili se před známými tím, jak úspěšnou a vzdělanou ženu si jejich syn vybral. Ve Spojených státech není jednoduché a ani levné stát se finančním poradcem. Dříve, než začne radit, musí absolvovat náročné a poměrně drahé vzdělávání. Podobně je tomu i v jiných vyspělých zemích. Prozatím je u nás situace odlišná. Finančním poradcem se nestává někdo, kdo si tím plní svůj celoživotní sen. Spíš je tomu naopak. Mnohdy je finanční poradenství poslední zastávkou, která zbyla po vyčerpání všech možností. Stačí výuční list, dvě školení a hurá do terénu. Jedna z manažerek nejmenované společnosti trefně poznamenala "bereme každého, kdo udrží pero a moč". V "průtokovém ohřívači" jde jen o to nováčka co nejrychleji "zobchodovat" a "vytěžit jeho jmenný seznam" pro nové nábory. Takovýto model nemůže produkovat kvalitu a jsem upřímně rád, že bouchači pojistek začínají mít u klientů vážné problémy.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi