Porota londýnského soudu v úterý shledala bývalého mluvčího britského premiéra Andyho Coulsona vinným z nezákonných odposlechů v době, kdy byl šéfredaktorem bulvárního nedělníku News of the World.

Naproti tomu jeho předchůdkyně ve funkci Rebekah Brooksová byla viny zproštěna.

Předseda vlády David Cameron se po oznámení verdiktu veřejně omluvil za to, že Coulsona zaměstnal.

"Velmi lituji, že jsem Coulsona zaměstnal. Bylo to špatné rozhodnutí," řekl v předtočeném televizním vystoupení.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.