Dosavadní marketingová ředitelka Pavlína Louženská se rozhodla odejít z H1.cz po téměř čtyřech letech. ‎„Hájednička mi dala spoustu zkušeností i kontaktů. Nastal ale čas jít dál. Odchod do ZOOTu je pro mě nejen logický krok, ale i srdcová záležitost. Přeji celé H1.cz jen to nejlepší a hodně štěstí v nastartovaných změnách,‎“ říká ke svému odchodu Louženská.

 

Generální ředitel H1.cz Filip Kahoun k tomu uvedl: Myslíme si, že je na čase uzavřít období hravé komunikace, která naší značce dlouhá léta slušela a soustředit se místo toho na odborněji zaměřený marketing. Máme trhu rozhodně co nabídnout. Kromě vlastních bohatých zkušeností chceme ve své prezentaci zužitkovat i nové know-how, které proudí z naší globální skupiny”. H1.cz v této souvislosti otevírá pozici Brand Managera, jehož úkolem bude nadefinovat a uvést do života novou identitu značky. „Změna bude postupná, protože na revoluce příliš nevěřím,“ uzavírá Kahoun.‎

Související