Tomáš Doležal se v novém působišti zaměří na aplikování nových postupů a modelů spolupráce se stávajícími i novými klienty, a to zejména s důrazem na oblast datové analytiky, na níž se agentura Nydrle stále více zaměřuje.

Tomáš Doležal pracoval před příchodem do agentury Nydrle od roku 2009 v agentuře McCann a vedl zde ATL i BTL aktivity pro značky jako MasterCard, Raiffeisenbank, Tatra mléko nebo Opel. Realizoval mimo jiné oceňovanou fotbalovou aplikaci MasterCard Dělovka nebo první velkou komplexní kampaň pro značku Tatra – S láskou k mléku. Vedle toho se věnoval koordinaci marketingových aktivit se síťovými pobočkami agentury v New Yorku, Londýně, Ženevě a Varšavě.

Tomáš Doležal je absolvent Sportovního managementu na FTVS UK.

Ve volném čase se věnuje rodině, sportu, zejména baseballu, a rád si vychutná dobré jídlo. 

Související