Náš národ je velmocí v řadě ohledů. Kromě "provařeného" pití piva jsme vášniví internetoví diskutéři, kutilové a milovníci outdoorového oblečení, jež je řada občanů schopná si obléci při jakékoliv příležitosti. Co kdyby do střední Evropy přišlo antarktické klima! Češi jsou ovšem také známí tím, že rádi zkouší nové technologie a hledají možnosti, jak si přivydělat. Podle odhadů tak každý stopadesátý práceschopný Čech provozuje internetový obchod. Jak se ale v takové záplavě e-shopů odlišit a přimět potenciální zákazníky ke koupi? V červnovém vydání přílohy Podnikání Hospodářských novin jsme oslovili majitele známých i méně známých internetových obchodů a odborníky na e-commerce, abychom se jich zeptali na jejich tipy a strategie. Padesát získaných rad by mělo posunout vaše prodeje směrem k vysněnému cíli.

Zbývá vám ještě 50 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se