Zatímco se české firmy tématu podpory lidí s homosexuální orientací nevěnují ani z pěti procent, v zahraničí umí tamní společnosti různorodosti využít. Dokazuje to nový průzkum LGBT Global Benchmark pořádaný neziskovou nadací Workplace Pride, do kterého se zapojily globální podniky z téměř stovky zemí světa a jejich skoro dva miliony zaměstnanců.

"Různorodí zaměstnanci znamenají pro firmy i různorodější zdroje zkušeností a dovedností. Diverzita ve firmě představuje větší pestrost názorů, různé styly práce a řízení, znalost mnoha jazyků a kultur a tím i širší možnosti komunikace," říká k výsledkům studie Pavlína Kalousová, šéfka platformy Byznys pro společnost. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se