Největší výrobce procesorů, výrobce operačního systému a tři největší výrobci počítačů dají do společného banku 70 milionů dolarů na reklamní kampaň, která má oživit slabé prodeje osobních počítačů.

Intel, Microsoft, Lenovo, HP a Dell se spojily s cílem přesvědčit majitele počítačů starších čtyř let k nákupu nového hardwaru s operačním systémem Windows 10. Jako hlavní motto kampaně „PC umí cooo?“ (PC Does Whaat?) používají marketingoví manažeři zúčastněných firem tvrzení, že nové počítače s Windows 10 nejsou výsledkem evoluce, ale revoluční zařízení. A to je špatně a ve výsledku celý projekt působí zoufale.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru