Pokrčí rameny a usměje se. "Mohli jsme vytvořit malý tým analytiků, kteří by každý den připravili pro naše prodejny reporty o aktuálních číslech. Prostě ty dobře placené profíky, kteří rozumějí datům a umějí z nich dostat užitečné informace."

Milan Petr, osmatřicetiletý šéf sítě papírnictví McPen, poklepe ukazovákem na displej svého iPadu a pro větší efekt se na moment odmlčí. Pak řekne: "Ale my se rozhodli, že datového analytika uděláme z každého zaměstnance. A hlavně z našich prodavaček, které mají k datům i zákazníkům nejblíž."

V článku se dále dozvíte

  • Šéf sítě papírnictví McPen Milan Petr říká, že se ve firmě rozhodli udělat datového analytika z každého zaměstnance.
  • A hlavně prý z prodavaček, které mají k datům i zákazníkům nejblíž.
  • Milan Petr odhaduje, že jen díky tomu meziročně stoupl prodej o několik procent.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.