Pokrčí rameny a usměje se. "Mohli jsme vytvořit malý tým analytiků, kteří by každý den připravili pro naše prodejny reporty o aktuálních číslech. Prostě ty dobře placené profíky, kteří rozumějí datům a umějí z nich dostat užitečné informace."

Milan Petr, osmatřicetiletý šéf sítě papírnictví McPen, poklepe ukazovákem na displej svého iPadu a pro větší efekt se na moment odmlčí. Pak řekne: "Ale my se rozhodli, že datového analytika uděláme z každého zaměstnance. A hlavně z našich prodavaček, které mají k datům i zákazníkům nejblíž."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Šéf sítě papírnictví McPen Milan Petr říká, že se ve firmě rozhodli udělat datového analytika z každého zaměstnance.
  • A hlavně prý z prodavaček, které mají k datům i zákazníkům nejblíž.
  • Milan Petr odhaduje, že jen díky tomu meziročně stoupl prodej o několik procent.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru