Tomáš Groh v souvislosti s novou rolí bude také zastávat pozici mluvčího představenstva. Od roku 2013 zastává pozici ředitele pro obchod a marketing společnosti HARTMANN – RICO. Před tím od roku 2005 působil ve funkci obchodního ředitele. Od roku 2009 vedl v rámci skupiny HARTMANN a regionu východní Evropy řadu mezinárodních projektů a aktivit v oblasti řízení prodeje.  Ve skupině HARTMANN však působí již od roku 1998.

„Nová role je pro mě cesta jak posunout české zdravotnictví blíž k pacientům a jejich potřebám. Zisk, který naše firma ve zdravotnictví dokáže generovat, je zároveň příležitostí pro další investice do vývoje produktů a služeb. Ty pak reálně zkvalitňují péči o zdraví, jež považuji za základní lidskou hodnotu.“říká Tomáš Groh.

Je absolventem Masarykovy univerzity v Brně.

Je ženatý, má dvouletou a pětiměsíční dceru. Kromě rodiny a práce se ve volném čase věnuje dalšímu rozvoji, sportu, hraje golf a zajímá se o starožitnosti a umění.

 

Marek Třeška, dříve finanční ředitel HARTMANN - RICO, zahájil své působení ve společnosti v roce 1998. Od roku 1999 působil na různých vedoucích pozicích v obchodu, marketingu a controllingu jak v mateřské společnosti v Německu, tak i v dceřiných společnostech HARTMANN Group (Rusko, země bývalé Jugoslávie, Bulharsko, Ukrajina).

„V nové pozici se budu nadále snažit udržet a zvýšit atraktivitu HARTMANN – RICO jako zaměstnavatele a přilákat a rozvíjet talenty tak, aby si naše firma udržela pozici lídra v našich klíčových oblastech působení,“ dodává Marek Třeška.

Je absolventem Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy Univerzity v Brně, Wirtschaftsuniversität Wien a University of Minnesota.

 

 

Systém vedení společnosti dvěma výkonnými řediteli, jako v případě Tomáše Groha  a Marka Třešky, není v rámci skupiny HARTMANN novinkou, v minulosti se již osvědčil například v Polsku nebo Rakousku.