Kosmetická firma Oriflame se díky specifickému prodeji už od začátku naučila proplouvat mezi konkurencí. Místo toho, aby se její zboží tlačilo vedle konkurenčních značek na pultech drogerií, prodávají ho ženy mezi sebou samy. Byznys založený na osobním kontaktu a nákupu přes kosmetické poradkyně se nyní stále více přesouvá na internet. Firma zde již představuje celý sortiment: krémy, voňavky i kosmetiku.

"Stále věřím systému poradkyň a prodeji tváří v tvář, ale už v jeho moderní verzi," říká ředitel Oriflamu pro Českou republiku Magnus Alsterlind. Kromě listování v katalogu si tak nyní ženy mohou vybírat kosmetiku i na internetu. Aby si ji však mohly objednat, musí se samy stát poradkyněmi. Dále pak zboží nakupují nebo prodávají ve vlastní režii.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se