Ministr dopravy Dan Ťok pokládá české silnice za Divoký západ a on má být šerifem, který přinese právo a pořádek. Už rok v médiích navrhuje jedno vylepšení za druhým - drastičtější pokuty, změnu bodového systému, odebírání řidičského průkazu na delší dobu. Nyní se vyznal v Poslanecké sněmovně, že mu je celkem sympatické určování výše pokuty dle příjmu silničního piráta. Každá z jednotlivostí stojí za zvážení. Ale dohromady vytváří nebezpečný mix, kdy v nejlepším případě uvidíme to, co v roce 2006 při náběhu bodového systému - půl roku ustrašeného ploužení, aby vzápětí všem otrnulo a šlápli opět na plyn. Snad nikde jinde ve státních regulacích není tak důležité, aby zákon byl vymyšlen chytře. Každou minutu totiž tisíce řidičů testují všude po republice slabá místa normy. Na to by měl ministr myslet.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111