Rychlodráha z centra Prahy na ruzyňské letiště se začne stavět až za tři roky, ale už teď by se o ní mělo začít častěji mluvit v médiích. Státní organizace Správa železniční dopravní cesty si v dubnu speciálně na propagaci tohoto projektu najala externí PR agenturu za 87 tisíc korun měsíčně.

Jde o novinku, která je součástí plánu ministra dopravy Dana Ťoka. Ministr svým podřízeným organizacím doporučil, aby klíčové železniční a dálniční stavby měly do budoucna vlastní plán komunikace s veřejností. Díky němu by se měli lidé dozvědět, kudy povedou plánované trasy, jak jejich stavba a provoz ovlivní okolní obce a čím ve výsledku pomohou.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se