Tomáš Chmelík stojí v čele projektu na podporu elektromobility ve společnosti ČEZ již od roku 2010. Tehdy byly elektromobily v České republice prakticky neznámé, téměř neexistovaly veřejné dobíjecí stanice, ani podpora státu a obcí.

HN: Jak dnes, po více než pěti letech, kdy projekt existuje, hodnotíte jeho fungování?

Především jsme se během té doby hodně naučili o tomto typu trhu a z toho můžeme dnes i v budoucnosti vycházet. Například jsme změnili strategii ohledně struktury sítě dobíjecích stanic. Na začátku jsme deklarovali, že chceme vytvořit hustou síť dobíjecích stanic. Mělo jít o klasické, pomalé dobíjení. Jenže postupem času se ukázalo, že ve veřejném prostoru bude poptávka spíše po rychlodobíječkách.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.