Jedním z hlavních úkolů ministra dopravy Dana Ťoka po nástupu do funkce byla příprava soutěže na provoz mýta po ukončení smlouvy se společností Kapsch, která vyprší koncem tohoto roku. "Čas na vypsání soutěže ještě je. Budu muset zrušit celou soutěž na projektového manažera, nemyslím si, že ho potřebujeme," řekl Ťok v prosinci 2014. Soutěž skutečně zrušil a namísto toho resort sestavil skupinu expertů, která mu měla pomoci s mýtem.

V prosinci 2015, aniž by došlo k nějakému faktickému posunu, resort uvedl, že na přípravu soutěže, na samotnou soutěž na provozovatele mýtného systému a na předání od současného provozovatele by stát potřeboval minimálně tři až pět let.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Ministerstvo dopravy podepsalo smlouvu s firmou Kapsch o pokračování správy mýtného systému za 5,27 miliardy korun.
  • Firma, jíž letos skončil desetiletý kontrakt na mýto, měla stát v hrsti.
  • Resort dopravy nemohl nic jiného dělat.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.