Affiliate síť VIVnetworks.com spravuje pro Muziker reklamní kampaně v Maďarsku, Německu, Portugalsku, Polsku, Slovensku, Rakousku, Slovinsku a Španělsku.

Do konce roku chceme zdvojnásobit počet objednávek v porovnání s prvními osmi měsíci letošního roku. Do budoucna pak plánujeme pozici affiliate kanálu v naší marketingové strategii ještě více posilovat,“ tvrdí Marek Kratochvíl ze slovenské centrály společnosti Muziker.

Segment hudebních nástrojů má v affiliate reklamě dobré výsledky i potenciál, největší část obratu pochází, podobně jako u jiných úzce profilovaných oblastí, z blogů. Konkrétně u Muzikeru přesahuje aktuálně průměrná hodnota objednávky 3 tisíce korun,“ říká Lucie Knopová ze společnosti VIVnetworks.com.

Affiliate reklama na hudební nástroje je vhodná nejen pro portály zaměřené na hudebníky, kde se píše o hudebních nástrojích a novinkách z oboru, ale i na servery a blogy zaměřené na hudební fanoušky, kteří se tak mohou nechat inspirovat tím, co používají jejich oblíbenci. „Dobrých výsledků z hlediska affiliate reklamy dosahují samozřejmě i recenze hudebních nástrojů,“ upřesňuje Lucie Knopová.

Mezi nejprodávanější hudební vybavení prodávané v ČR přes affiliate síť patří studiový USB mikrofon Behringer C-1U, sluchátka Superlux HD-681 RD a nástrojový mikrofon Audio-Technica MB2K. V rámci EU se mezi affiliate bestsellery řadí kytarový pás Fender Running Logo Strap, ladička Stagg GP-1 a akustická kytara Yamaha F310 NT.

 

VIVnetworks.com získal ocenění

Titul Strategic Partner of the Year získala od společnosti Conversant česká affiliate síť VIVnetworks.com. Mladá česká společnost uspěla v konkurenci více než tisícovky partnerů největší světové affiliate sítě CJ by Conversant.

Ocenění se společnosti VIVnetworks.com dostalo po 6 letech exkluzivní spolupráce v oblasti online affiliate marketingu, během nichž v České republice a na Slovensku získala v této oblasti dominantní postavení a stala se partnerem společnosti Conversant pro celý region východní Evropy. Zajímavé přitom je, že díky VIVnetworks.com je Česká republika druhou zemí po USA, kde má CJ by Conversant tržní podíl přes 80 %.

Muziker používá k propagaci zboží VIVnetworks.comVIVnetworks.com má v české a slovenské affiliate síti více než 220 inzerentů, přes 3 000 aktivních partnerů a více než 14 000 partnerských webových portálů. Celková hodnota 921 tisíc vloni zprostředkovaných objednávek přesáhla 1,1 miliardy korun, přičemž na provizích bylo vyplaceno více než 65 milionů korun. U větších e-shopů, jako jsou například Zoot, Bata, Kasa.cz a další, tvoří affiliate marketing přes 13 % obratu.

Affiliate program je nejférovější a nejpřesnější on-line marketingový kanál a způsob získávání objednávek. Inzerent schválí výplatu provize až tehdy, pokud zákazník přivedený skrze affiliate reklamu za objednávku zaplatí a zboží opravdu odebere,“ popisuje Robert Studený. „Znamená to tedy, že inzerent platí až za skutečně prodané zboží, což je základní rozdíl oproti CPC nebo CPM reklamě, protože tam platíte, i když si zákazník nic nekoupil.“