Dlouhé roky nevětšího českého prodejce vstupenek koupili Američané. Společnost Ticketpro se stane součástí skupiny Ticketmaster, která je největší společností v oboru globálně. Česko je pro ni další z řady zemí, kde bude vstupenky na sportovní, kulturní a společenské akce prodávat. Cenu obchodu společnosti nezveřejnily.

"Živá zábava je na vzestupu. Koná se stále více akcí. Přes Ticketpro se dostaneme ke klientům ve střední a východní Evropě," uvedl v tiskovém prohlášení prezident Ticketmasteru Mark Yovich.

Grimaux v řízení firmy končí a přenechá ji novému vedení. Pro Ticketpro by nový kapitál mohl znamenat také větší příležitosti v konkurenčním boji s dalším českým zprostředkovatelem vstupenek Ticketportalem, který je na domácím trhu momentálně číslem jedna, zejména kvůli kontraktu na přeprodej vstupenek na akce v pražské O2 areně.

Ticketpro působí už nyní kromě Česka zároveň na maďarském, polském, běloruském a chilském trhu. Podle posledních publikovaných čísel Ticketpro v roce 2015 utržil 46 milionů při zisku čtyři miliony korun.

Ticketmaster se v roce 2010 spojil s promotérem koncertů, společností Live Nation. Nově vzniklá skupina Live Nation Entertainment, která ve své produkční divizi dlouhodobě působí i v Česku, dosáhla loni celosvětově obratu 7,6 miliardy dolarů, přes 200 miliard korun.

Grimaux, původem Kanaďan, který se v 90. letech usadil v Česku, chce podle dřívějších vyjádření věnovat více energie i prostředků na rozvoj své další společnosti Intellitix. Ta vznikla v roce 2010. Vyvíjí technologie identifikace a chytrého placení pomocí RFID kódů. Speciální náramky mají uplatnění při festivalech nebo dalších masových akcích. Mezi reference Intellitixu patří golfový turnaj Ryder Cup či hudební festivaly jako Coachella nebo Tomorrowland.