Lucie se ptá

Když manažer nerespektuje své zaměstnance, ztrácí také jejich respekt. Stejné je to i s firemními hodnotami. Alchymií, která se nazývá firemní kultura, se dnes zaobírá kdejaká firma. Chtějí to od nich potenciální zaměstnanci, kterých je nedostatek. Podle aktuálního průzkumu Deloittu Millennial Survey skoro 60 procent oslovených dvacetiletých a třicetiletých od svého zaměstnavatele žádá, aby jeho aktivity měly společenský přesah a byly prospěšné, aby měl definovány etické zásady a aby je sám ctil a dodržoval. Pokud firemní kulturu měníme či teprve definujeme její pilíře, chce to udělat skutečně od píky. "Změna nesmí být jen o tom, že se přelakuje štít. Brand je stav duše," říká Jaroslav Řasa, zakladatel společnosti Abra, která sama prošla důkladnou obměnou. Najmout si "markeťáka" a omladit vizáž a prostředí společnosti samo o sobě nestačí.

Chtěli jsme nastavit novou firemní kulturu, ale prosazení hodnot ztroskotalo. Nechápeme proč. Co jsme udělali špatně?

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 60 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.