Vladimíra Mrázová byla v Sonberku zodpovědná za výběr architekta, tvorbu značky, dále za marketing a celkovou image firmy. Vytvořila úspěšný marketingový systém osobností. V neposlední řadě byla zodpovědná za obchodní politiku, její nastavení a za obrat firmy.

„Práci v Sonberku jsem završila nejúspěšnějším obchodním rokem v jeho historii. Chápu ho jako moje další dítě, které tak jako ty opravdové – vyrostlo. Vinařství je krásné, dělá výborné víno, má úžasné lidi, pokračuje dále ve filozofii a nastavení.“

Vladimíra Mrázová v roce 2015 založila soukromou sbírku vín 90+ , nazvanou VISDOM. V tomto roce také pomohla vydat rodinnou knihu „Josefův pivovar“, napsanou babičkou Zlatou Svozilovou do šuplíku během komunismu. Popisuje radosti a starosti všedního dne jejího dědečka, zakladatele prvního neněmeckého akciového pivovaru v Litovli, novináře, senátora v rakouskouherském sněmu a moravského osvícence tělem i dusí Josefa Svozila a jeho rodiny. Vydalo nakladatelství HOST.

 „V Mikrosu, v Dunajovicích v roce 1997 začínaly i mé vinařské obchodní krůčky. S mladickou odvahou a krásnou naivitou jsme si odvezli do jedné z prvních vinoték v republice vína z Mikrosu, začali je lidem nabízet a sledovali jejich reakce. Byli jsme tehdy možná první vinotéka, která se zabývala pouze lahvovými a ve většině přívlastkovými víny a snažila se z toho uživit. Lidé v té době neměli ponětí, co přívlastkové víno je, ale byli úžasní, učili se rychle,“ říká Mrázová.