Při volbě generálního ředitele České televize se žádné drama nekonalo. To Dvořáka teprve čeká - kvůli změně chování diváků.

Jedním z největších problémů České televize je klesající důvěra veřejnosti. Jde dolů třetí rok po sobě. Co s tím?

Klesající důvěra je obecně trend posledních let a není to jen problém médií veřejné služby. Jde o pokles důvěry ve veřejné instituce jako takové. Dostali jsme se do situace, kdy každý může publikovat, co chce. Přestalo platit, že největší váhu mají fakta. Je tu obrovská smršť polopravd, dezinformací, alternativních faktů, jež přicházejí z různých webů, ze sociálních sítí. Ještě nějakou chvíli tento trend bude trvat. Předpokládám ale, že nakonec budou lidé hledat nějaké etalony, kam se budou moci obracet, aby si ověřili, co je fakt a co ne. A tady je šance pro média veřejné služby.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?