Předseda Českého telekomunikačního úřadu si přál datové jaro, revoluci, která přinese levné datové balíčky všem zákazníkům, nejen zaměstnancům velkých firem a ministerským úředníkům. Mobilní operátoři ale jeho přání nevyslyšeli. Hrají šarádu, v níž zvyšují datové objemy, ale s nimi i ceny.

Svým vlastním stylem se o změnu pokouší i dTest, který chce vysoutěžit pro své předplatitele a další zájemce několik výhodnějších tarifů. Nabízené tarify však obsahují stále směšné objemy mobilních dat. Prý vycházejí z přání uživatelů. Ti ale chtějí to, co mají teď, jen levněji. Moderní mobilní tarif přitom vypadá úplně jinak.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se