Před rokem začal Pivovar Staropramen tisknout na lahve určené na export etikety s obrázkem staré Prahy. Letos dostaly přebal se symbolem metropole i lahve a plechovky pro Česko. Dvojka na trhu se podle slov jejího generálního ředitele Petra Kovaříka vrací k české tradici. "Staropramen je tradiční česká značka pro všechny Čechy," říká vystudovaný sládek, který se loni do tuzemska vrátil po několikaletém vedení sesterských pivovarů Borsodi Sörgyár v Maďarsku.
Namísto výrazného navyšování produkce se Pivovary Staropramen v tuzemsku zaměří na vaření pivních speciálů. "Pro českého sládka nastala fantastická doba, protože nikdy dřív nebyl trh tak pestrý jako dnes," pochvaluje si Kovařík. Chce Čechům připomínat, že ačkoliv se piva s logem Staropramen prodává víc v zahraničí, jeho kořeny jsou zapuštěné na pražském Smíchově.
Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře
Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru