Internetový obchod Feedo.cz, jehož hlavními zákazníky jsou rodiny s dětmi do tří let, vznikl v roce 2009 spontánně poté, co se spoluzakladateli firmy Martinovi Molčanovi narodil syn. "Byl jsem líný chodit každý týden do obchodu pro balíky plen a napadlo mě, že by si i jiné rodiny přály dětské zboží doručovat domů. V té době tu nikdo po internetu toto rychloobrátkové zboží, jako jsou plenky, kojenecké mléko a doplňková výživa, neprodával. Proto jsme se do tohoto projektu s kamarádem Matúšem Karaffou pustili," vysvětluje Martin Molčan.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.